Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~RuskiMisiu | użytkownik

imię i nazwiskoMariusz adresnie lubię w dresie zarejestrowany14.02.2006 @09:10:45 ostatnio na stronie27.02.2016 @20:50:40

- grafik

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty55 komentarze822 posty na forum3

komputer / sprzęt
PC, X-box 360, mazda mx-5 - 2004, Nikon D70s

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+buka69    10.09.2006 @22:51:52
mylisz wolność słowa z chamstwem.
na tym serwisie nie życzymy sobie podobnego zachowania.
dla twojej i mojej wygody przyjmijmy że jestem z PIS'u.

Dostałeś ostrzeżenie.
EOT.
_______
zerstören
+buka69    10.09.2006 @22:24:30
po pierwsze szczerze radzę odnosić się do innych userów trochę kulturalniej.
po drugie-nie, to nie ja "wyjebałem Ci pracę".
po trzecie, oczekujesz że udzielę Ci pomocy po tym jak mi nabluzgałeś?
w stosunku do każdego nowo poznanego człowieka zachowujesz się w ten sposób?

po czwarte - nie da się sprawdzić.

Pozdrawiam.
ostatnio edytowane: 2006-09-10 22:25:11
_______
zerstören
~takniewiele    24.08.2006 @23:58:01
Dzięki
+redkroft    18.08.2006 @00:20:39
Nie znam, gdzie moge zobaczyc jego prace?
~MateFeedKillRepeat    01.08.2006 @16:32:26
thx za koment
_______
jestem psem uwiązanym na łańcuchu potrzeb
~agao    29.07.2006 @19:03:51
ulotne sa najpiekniejsze...
_______
Marzenia są jak słońce. Oświecają nam drogę i sprawiają, że chce się żyć i dzięki nim żyjemy...
~lohengrin    19.07.2006 @20:51:26
Dzięki Co mam na oczach? W źrenicach wbudowane szkiełka trójwymiaroweNo i siedzi się po nocach to czasem takie rzeczy różne się widzi, a z niedospania potem takie różne fatamorgany wychodzą:D
_______
jestem mistrzem w masowaniu stóp
~Trojan    18.07.2006 @23:18:31
jak dla mnie za duże ikonki i za wolno działa
_______
jestem polakiem, mam na to papier i cały system zachowań
~Trojan    18.07.2006 @23:15:43
łeeee
wystarczyło w profilowym napisać - nie ma się czego wstydzić
_______
jestem polakiem, mam na to papier i cały system zachowań
~bobiko    10.07.2006 @22:18:41
nio wisz - masz racje hehe oni powinni oddac nam to co my stracilismy
_______
http://www.bobiko.pl || blog.bobiko.pl || bobiko.blip.pl
~beton    05.07.2006 @03:37:36
jak Mujowe to nie moje
mialeś przesluchac tylko
http://synek.rsk.rz.pl/groov.mp3

nie przegladaj tego co tam jest teraz tam jest co innego
a co z tym zespolem interesuje sie tymwyslij muze

moze jednak jakas niedokończona jest
ostatnio edytowane: 2006-07-05 03:49:43
_______
http://synek.rsk.rz.pl <-- MOJA MUZYKA TEŻ TAM JEST DAJE W MORDE!!
~beton    01.07.2006 @23:54:01
no chcial bym żebyś mi udostepnil

a to jest moja muzyka:

http://synek.rsk.rz.pl/groov.mp3
i tu troche jest
http://synek.rsk.rz.pl
_______
http://synek.rsk.rz.pl <-- MOJA MUZYKA TEŻ TAM JEST DAJE W MORDE!!
~emilka21    01.07.2006 @17:49:39
dziekuje
~Disasterpiece    01.07.2006 @17:28:35
pozytywka bedzie za 3 minuty
~Disasterpiece    01.07.2006 @17:17:31
moge podeslac reszte demowki - Pozytywke, Splintera i my mouth
~mkroot    01.07.2006 @17:01:11
dzięki pozdrawiam
~Jadas    30.06.2006 @19:21:50
...a podziekowal, podziekowal Wlasnie o to chodzilo z tym chaosem! Dzieki za odwiedzinki. Pozdrawiam
_______
DE GUSTIBUS NON DISPUTANDUM EST
~Kanthall    29.06.2006 @18:27:07
miałem...wiesz o co chodzi...
_______
+buka69    29.06.2006 @12:09:30


już lepiej?
_______
zerstören
+buka69    29.06.2006 @09:30:53
ad. "Poczuleś sie urazony, bo wytykasz mi brak dystansu i kultury?" NIe. Poczulem sie urazony tonem twojej wypowiedzi.

ad. "Pozatym kultutra, jak ją nazwaleś "osobista", nie jest zadna inna, jak tylko osobista." Nie. Polecam http://pl.wikipedia.org/wiki/Kultura

ad. "Przepraszam, ze sie az tak, tym przejąleś."Nie przejąlem sie, nie mam zwyczaju przejmowac sie zdaniem osob ktorych nie znam.

ad. "Uzasednienie, Twoje, bylo bezzasadne, wiec Ci napisalem dlaczego. A Ty nazywasz to brakiem kultury." Uzasadnienie nie moze byc bezzasadne. Nic mi nie napisaleś, wylaleś jeno swoje zale. Brakiem kultury nazywam to: "Jakim prawem wsadzasz, swoj owlosiony i zakozialy nos, w nie swoje sprawy?"

oraz to: "(...)przejaw tchorzostwa i zakompleksienia. Brak walorow? Chlopie, popatrz na swoje prace!"

ad."skąd zaś masz, tak wielką i niepodwazalną, wiedze?" Stwierdzasz fakt, czy pytasz? Z praktyki i od mamusi.

ad. "Wiem ze to nie jest foto, w sensie projektu, ale w sensie dokumentacji, dlatego tak napisalem." - to wogole nie jest foto - to grafika, z wykorzystaniem fotografii drzwi, na ktorą zostal nalozony wzor naklejki.

Pozdrawiam - polecam przeczytac ponownie FAQ i REGULAMIN strony, ktorych zobowiązaleś sie przestrzegac rejestrując sie w tym serwisie.
ostatnio edytowane: 2006-06-29 09:51:03
_______
zerstören
~bEsZcZeL    29.06.2006 @09:30:40
Usuneli ten fjny plakat z dzieciakiem...dziwne
Dzięki za opinie. Będe obserwował i oceniał twoje prace bo sądze że są świetne.
_______
.SiaCh bacH.
+buka69    29.06.2006 @08:14:14
1- to nie zdjęcie
2 - na przyszłość proszę nie mścić się w ten sposób za słabe oceny, bądź usunięcie pracy - to dosyć krótka droga.
3 - uzasadnienie usunięcia miałeś w powiadomieniu
4 - czego niby mial bym sie bać
5 - dobrze że ty nie masz zadnych kompleksów, nic Ci do moich
6 - marne wykonanie i dosłownośc tego plakatu byly porażające, kompozycja, typografia sama w sobie i sposób jej połączenia z grafiką nie przedstawialy się ciekawie. To w kwestii uzasadnienia. Nie mówiąc o tym iż całkowicie mijasz się z zagadnieniem.
7 - Nie obchodzi mnie gdzie było prezentowane i kto się tym zachwycał - było słabe - poleciało.
8 - na przyszlość proszę Cie o trochę więcej dystansu i kultury osobistej...
ostatnio edytowane: 2006-06-29 08:18:57
_______
zerstören
+iya    29.06.2006 @07:59:11
uważaj na słowa.
_______
Ja mógłbym być mordercą i ciała wasze żreć
Te zgniłe i te świeże, z włosami albo bez
___________________________________________________
-mobius    28.06.2006 @16:36:55
masz fajne pomysły
podobają mi się
^chillinqua    28.06.2006 @14:30:45
DZIEKI
_______
A person shows what he is by what he does with what he has
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt